Jaki muszę mieć poziom angielskiego w biznesie? [Biznesowy Kwadrans odc.11]

Jaki muszę mieć poziom angielskiego w biznesie? Jak często zadajesz sobie to pytania? Pewnie za każdym razem, kiedy widzisz ofertę pracy, a w niej podany jakiś konkretny poziom języka wymagany na dane stanowisko. Co wtedy robisz? 

Szukasz w internecie oznaczeń cóż to jest to B2, C1, C2. Robisz sobie testy i często przez to rezygnujesz z aplikowania na dane stanowisko, bo czujesz, że nie posiadasz dostatecznej wiedzy z języka.

Jest to błąd! Dlaczego?

Otóż między innymi dlatego, że bardzo często osoby układające ofertę nadane stanowisko nie wiedzą tak naprawdę, jaki powinien być poziom. I wiesz co oni robią? Też szperają w internecie i szukają, wpisują to, co podpowiada im wyszukiwarka. Ot, taka prawda, często ukrywana przez wielu menagerów i wiele firm. Ci ludzie wiedzą natomiast ile języka dany kandydat będzie używał, w jakich okolicznościach i z jakimi ludźmi z zagranicy będzie się musiał kontaktować.

Poniższe video nie jest tylko dla kandydatów, którzy mają mętlik w głowie, ale również dla działu HR lub menagerów, aby konkretnie potrafili określić, już w ofercie, jakiego realnego angielskiego oczekują od przyszłego kandydata.

Podobało się? Podziel się z innymi :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *